5
5.0 rating
5 din 5 stele (pe baza unui singure recenzii)
Excellent100%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible0%

 

Other reviews

5.0 rating
October 6, 2020
BAT-GBS

 

Există în lumea sportivă și mai ales în comunitatea centrelor Wellness câteva mituri. Unul dintre acestea este cel care spune că pentru a slăbi, trebuie să facem foarte multă mișcare. Acest fapt nu este fals, dar nici adevărat. Spunem asta deoarece atât știința cât și bunul simț și chiar multele experiențe acumulate, ne-au dovedit că alimentația și sportul trebuie combinate în așa fel încât să obținem cele mai bune efecte asupra organismului și a sănătății.

Pentru a fi și mai corecți în informare, vom prezenta cele două variante optime pentru a scădea în greutate, una care presupune mișcare și alta care nu presupune.

Astfel, indiferent dacă facem sport sau nu, este foarte important să avem grijă de alimentație.

În același timp, este foarte bine să cunoaștem faptul că, mișcarea este importantă în menținerea și restabilirea stații de sănătate și că activează metabolismul, putând fi din ce în ce mai prezentă într-un program de scădere în greutate, cu atât mai mult cu cât ne apropiem de greutatea ideală.

Prima variantă și, totodată, vestea bună pentru cei care nu sunt fani fitness sau nu pot face mișcare din diferite motive, este că se poate slabi fără a urma un program intens de exerciții fizice. Da, ați auzit bine! Sau mai corect spus, ați citit bine! Pentru scăderea în greutate este suficient să creăm un deficit caloric în alimentație și bineînțeles, să consumăm alimente de bază, sănătoase. Totodată, o cantitate redusă de nutrienți nu va putea susține și un efort fizic intens sau de foarte mare durată. Există și riscul de a experimenta senzație acută de foame după realizarea unui program intens de exerciții fizice, ceea ce ar strica tocmai eforturile de a reduce cantitățile de alimente consumate. Tocmai de aceea, efortul fizic intens nu se recomandă în cure de slăbire.

A doua varianta este cea în care încercăm să scădem în greutate făcând și mișcare, dar, cu riscul de a nu avea un aport alimentar suficient pentru a susține efortul și a reface după un antrenament intens, structurile afectate. Dacă, totuși, optați pentru aceasta, țineți cont de faptul că, un antrenament care provoacă durere sau febră musculară, trebuie dublat de o alimentație cantitativă și calitativă.

Așa că, sfatul nostru este să vă prioritizați obiectivele și să le analizați foarte bine înainte de a stabili care sunt pașii de urmat. Indiferent dacă faceți aceste eforturi pentru a slăbi sau a schimba altceva legat de înfățișarea dumneavoastră sau modul de viață pe care îl duceți vă sugerăm să luați legătura cu un specialist pentru a pune la punct împreună un plan individualizat care să corespundă exact nevoilor și țintelor propuse.